وبینار انتقال تجربه در حوزه برق و الکترونیک، فوتونیک، مخابرات و سیستم های خودکار

  • تاریخ انتشار : چهارشنبه, ۲۷ مهر ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۴
  • دسته بندی : اطلاعیه، انتقال تجربه
  • بازدید : 252 بازدید
  • نظرات : بدون دیدگاه

پارک علم و فناوری استان چهارمحال و بختیاری با همکاری دفتر ارتباط با صنعت و مرکز نوآوری دانشگاه شهرکرد برگزار می کند:

نشست انتقال تجربه با بنیان گذار و مدیرعامل شرکت برونتاب انرژی جناب آقای مهدی مراغه ای

شرکت برونتاب انرژی از سال ۱۳۹۰ کار خود را به عنوان دفتر بروناتا Brunata در دانمارک در ایران آغاز کرد. فعالیت این شرکت در ابتدا با واردات تجهیزات اندازه‌گیری آب و گرمایش و سرمایش و سامانه‌های خوانش از دور و تفکیک قبض آغاز شد. در ادامه و در سال ۱۳۹۲ در همکاری مشترک بین طرف ایرانی و دانمارکی فرآیند انتقال دانش‌فنی و خط تولید و کالیبراسیون انرژی‌سنج‌ها برای اولین بار به ایران آغاز شد. بروناتا با سابقه ۱۰۴ ساله، یکی از بزرگترین شرکت‌های تفکیک انرژی فعال در جهان محسوب می‌شود و در زمینه تولید تجهیزات هوشمند اندازه‌گیری و ارائه خدمات اندازه‌گیری و تفکیک هوشمند کنتورهای آب، برق، گاز و انرژی فعال است.

برونتاب در حال حاضر در ساختمان‌های دارای کنتور آب مشترک و موتورخانه و چیلر خدمات تفکیک آب و گاز و برق ارائه می نماید. همچنین در صنعت در زمینه اینترنت اشیا فعال است و انواع دیتالاگرهای هوشمند و تجهیزات اندازه گیری هوشمند صنعتی را ارائه می‌نماید. برونتاب به عنوان شرکتی دانش‌‏‏بنیان در سال ۱۳۹۷ موفق به صادرات تجهیزات اندازه‌‏‏گیری به کشورهای تراز اول جهان همانند کانادا، استرالیا، آمریکا، دانمارک و هلند و…. شده است.

سرفصل های نشست انتقال تجربه شامل موارد زیر می باشد:

  • ارائه داستان کسب و کار و سرگذشت کارآفرین
  • بازار حوزه های سیستم‌های هوشمند اندازه‌گیری و تفکیک و تجهیزات مانیتورینگ

زمان برگزاری: شنبه، 1401/07/30، ساعت 13 تا حداکثر 15
برای ورود به وبینار پیوند زیر را دنبال کنید: ( *** لازم به ذکر است پیوند زیر نیم ساعت قبل از شروع جلسه در دسترس قرار خواهد گرفت و قادر به ورود به نشست خواهید بود)

https://meet.chbstp.ir/b/bov-fkr-wzc-idl